Termeni de garanție
Noi, SC SEQUOIA IMPACT S.R.L, declarăm pe propria răspundere că produsele aflate pe site, din piele naturală, fabricate în atelierul propriu, sunt în conformitate cu normele aplicabile atât în România cât și în U.E. Acestea nu pun în pericol sănătatea utilizatorilor.
Pentru a vă putea răspune unor eventuale reclamații de calitate care pot fi aduse magazinului nostru online, dar și celor offline, vă rugăm să păstrați factura fiscala/ bonul de casă și talonul de garanție pe care le primiți o dată cu produsele cumpărate.
Asigurăm garanția sau înlocuirea produselor, în termen de 30 de zile calenderistice, calculate de la data livrării. Acest termen de garanție este valabil doar în cazul viciilor ascunse (defecte de fabricatie), nu și în condiții de uzură normală.
Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003. Durata medie de utilizare normală a produsului este de 2 ani. După caz, repararea, înlocuirea sau rambursarea contravalorii produselor neconforme se face în termen de 30 zile calendaristice.
Modalitate de întreținere și utilizare: Produsele din piele naturală necesită o îngrijire atentă. Curățarea acestora se va face cu o cârpă moale și uscată și se va depozita în încăperi aerisite și ferite de soare.
Important: Nu folosiți, pentru curățarea pielii, produse de curățare care conțin solvenți, terebentină, polish sau alte substanțe neadecvate. Pentru curățarea petelor existente pe produs, utilizați apă caldă în care ați dizolvat foarte puțin săpun cu ph neutru.
Garanția devine inaplicabilă dacă:
– Produsul a fost decolorat în urma expunerii la factori de mediu severi cum ar fi lumina soarelui, sursa puternică de căldură, umiditate, ploaie, vânt, frig, zăpadă, spalare in masina de spalat, curatarea cu solventi, acetona, otet si altele.
– Produsul a fost deteriorat in urma frecarii cu materiale rigide.
– Produsul a fost deteriorat în urma unor calamități
– Produsul a suferit modificări în urma transportului și depozitării inadecvate
– Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu sugestiile vânzătorului
– Produsul a suferit modificări cauzate de client.
– Accesoriile produsului ( fermoar, sistem de inchidere, catarama, curea) au fost deteriorate, zgariate, uzate excesiv, vopsite, deteriorate in urma curatarii cu acetona sau alte solutii de curatare.
Important: Garanţia se oferă numai după constatarea eventualelor probleme apărute!
Politica de retur
Vă garantăm livrarea produselor achiziționate de pe www.posete-serviete.ro, în bune condiții și în deplină confidențialitate. Putem livra produsele oriunde pe teritoriul României, în siguranță și direct la adresa oferită de client.
Livrarea se face cprin firme de curierat, de aceea nu putem răspunde în fața unor prejudicii cauzate de întârzierea livrarii comenzilor (acest lucru se poate datora unor factori externi precum: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau orice altă situație excepțională).
Clientul are dreptul de a renunța la produsul cumparat în termen 15 zile calendaristice de la efectuarea tranzacției. Pentru acest lucru, clientul trebuie să:
– trimită un email la adresa contact@posete-serviete.ro cu informațiile: număr comandă, cod IBAN, nume complet, număr telefon, informații despre produsul pe care dorește să-l returneze și adresa de unde poate fi ridicat coletul ce conține produsul
– imediat după preluarea notificării, un curier va prelua coletul de la adresa specificată în email și-l va livra la sediul nostru, pe cheltuiala noastră.
– imediat după verificarea produselor, banii vor fi returnați în contul bancar furnizat într-o perioadă de maxim 30 de zile calendaristice.
– la cererea clientului îi putem reexpedia un alt produs/același, urmând ca acesta să plătească transportul.
Important: Costul de transport al comenzii inițiale nu poate fi returnat!
Leave a reply